صندلی اداری ارگونومیک

صندلی اداری محک مبلمان اداری ارگونومیک

صندلی اداری ارگونومیک

صندلی اداری محک مبلمان اداری ارگونومیک

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
اگر چه دفتر کار به عنوان یک مجموعه مهم در نظر گرفته می شود ولی امکان تقسیم بندی آن به سه قسمت مهم فضای کاری مانند یک شخص مسئول ، قسمت کارمندان و پذیرش وجود دارد که
هر کدام نیازمند توجه خاص بوده و هر بخش می تواند سبک خودش را داشته باشد و در فراهم نمودن بازدهی مورد نیاز برای موفقیت کسب و کار موثر واقع شود.

مبلمان اداری فضای کاری:

مدیران و مسئولان یک شرکت پایه و اساس آن هستند و زمانی که به مبلمان اداری محیط کار توجه می کنند ، این حرکت به عنوان نشانه ای از قدرت نمایی آنان تلقی نمی شود بلکه در بهره وری و موفقیت کسب و کارشان تاثیر خواهد داشت.
توصیه ما بر این است که وقت خود را به برنامه ریزی برای دکوراسیون فضای کاری اختصاص دهید که متناسب با نیازهای شما طراحی شده باشد. یک فضای بزرگ برای انجام کارهای اداری و اجرایی مورد نیاز می باشد و در انتخاب میز باید به متناسب بودن نوع میز با نیاز هایتان توجه کنید تا اینکه بر میزان فضای اشغال شده توسط آن تمرکز کنید.
اگر امکان طراحی و برنامه ریزی برای دکوراسیون محل کارتان از ابتدا وجود دارد ، یکی از مزیت های آن امکان انتخاب نحوه چیدمان مبلمان مورد نیاز در فضای کاری خواهد بود. میز کار محلی است که تمام فعالیت های کاری در آنجا انجام خواهد شد و باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا امکان کار و فعالیت به صورت سازماندهی شده و مدرن را فراهم کند و اگر دارای فضای کافی نباشد ، باعث درهم ریختگی و نامرتبی فضای کاری می شود. میز کاری باید در محلی قرار بگیرد تا اینکه به راحتی بتوان افرادی که وارد اتاق می شوند را مشاهده کرد و به آسانی و بدون نیاز به ایستادن بتوان با آنها صحبت کرد. همچنین در کنار میز اصلی نیز می توان از یک میز دیگر برای قرار دادن رایانه استفاده کرد.
  • ergomahakchair 97
  • ۰
  • ۰

قرارگیری صندلی ها به صورت دایره ای شکل

این طرح با حذف کامل میز باعث افزایش ارتباط مستقیم حضار با یکدیگر می شود. در این طرح هیچگونه جایگاه فیزیکی برای رئیس یا مدیر در نظر گرفته نشده است و از این جهت به راحت بودن و صمیمت حضار کمک می کند. در این طرح بندی صندلی ها به صورت دایره ای شکل مرتب شده اند و اندازه فضای بین صندلی ها نیز می تواند در صورت لزوم تغییر کند.
  • ergomahakchair 97
  • ۰
  • ۰
در هنگام انتخاب مبلمان اتاق کنفرانس ، یکی از نگرانی های صاحبان کسب و کار این است که با انتخاب چه نوع مبلمانی می توانند از فضای
موجود بهترین استفاده را نمایند. خبر خوب این است که مبلمان های ما قابلیت سازگاری و طراحی متناسب با ملاقات ها و تعداد شرکت کنندگان را دارد. طرح های متنوع و متعددی وجود دارد که در اینجا به برخی از آن ها شاره می شود.

اتاق جلسات هیئت مدیره

این طرح برای گروه های کوچکتری مناسب بوده که در آنها تعاملات نزدیک و بحث های زیادی مورد انتظار است. حضار به راحتی می توانند یکدیگر را ببینند در حالیکه اشتراک فضای میز کنفرانس می تواند به ایجاد وحدت و پیوستگی بین حضار کمک کند. در صورت وجود ارائه تصویری نیاز است که برخی از صندلی ها جابه جا شوند

با ما همراه باشید
  • ergomahakchair 97